Esti aici:

Fitball

Se lucreaza pe mingi mari, de fitness, care preiau o parte din greutatea corpului, asadar este un curs recomandat pentru orice varsta.

1. Este o metoda excelenta de ardere a grasimilor!

Ne ofera un ritm cardiac ideal pentru arderea grasimilor, de 120 batai/minut! Deoarece stam pe minge, forta gravitationala nu actioneaza in aceeasi masura ca atunci cand nu avem suport, ceea ce inseamna ca putem pastra mai usor zona aeroba de 60-70% (din frecventa cardiaca maxima), proprie fiecarui individ, astfel vom folosi optim fiecare minut de antrenament.

2. Combate celulita!

Arcuirile pe minge actioneaza ca un masaj anticelulitic. Efectuat de doua ori/saptamana, antrenamentul duce la rezultate estetice deosebite, in doar cateva saptamani.

3. Mareste longevitatea vertebrelor!

In urma arcuirilor apare un efect de masaj intre vertebre, ceea ce duce la cresterea circulatiei sanguine din cartilajul discurilor intervertebrale, reducand riscul herniei de disc.

4. Previne osteoporoza!

Aceasta tamponare usoara a vertebrelor din timpul arcuirilor conduce la tinerea "in viata" a discurilor intervertebrale, chiar si la menopauza, atunci cand densitatea osului scade.

5. Este o metoda rapida de remodelare a siluetei!

Exercitiile cu mingea solicita simtul echilibrului, in care sunt implicati muschii secundari. Fata de celelalte forme de miscare, in Fitball avem o intensitate mai mare a efortului, realizata intr-un timp mai scurt (eficienta motrica).

6. Cea mai eficienta metoda de corectare a posturii corporale!

Mingea fiind un suport activ, va solicita continuu muschii abdomenului si ai spatelui, ceea ce va va obisnui sa mentineti permanent o pozitie corecta.

7. Menajeaza articulatiile gleznei si ale genunchiului

Aerul din minge preia 1/3 din greutatea corpului (amortizeaza), ceea ce inseamna scaderea greutatii exercitate asupra articulatiilor gleznei si genunchiului.