Esti aici:

Tae Bo

Tae Bo este o combinatie atractiva intre aerobic, balet, karate, box, dans hip-hop si antrenament cu greutati. In America peste 2 milioane de oameni practica acest sport iar printre acestia se numara si celebritati precum Pamela Anderson. De ce a castigat Tae-bo atat de mult teren in fata sporturilor clasice? Fiindca este amuzant, energizant si eficient: intr-o singura ora de lovit, fandat, intins si sarit pierzi de doua ori mai multe calorii decat in aerobicul clasic!

Avantaje:

Este benefic pentru circulatia sangvina, iti lucreaza intreaga musculatura a corpului, stimuleaza producerea de endorfine (hormonul fericirii) si este eliberator de stres. Multi oameni afirma ca dupa antrenament se simt plini de energie si chef de viata!

Cum decurge un antrenament de Tae Bo?

Pe parcursul a 50 de minute - 1 h de rotiri si aplecari de trunchi, balansari, stretching si fandari realizate in seturi de cate doua-trei (numarul de seturi creste progresiv) nu iei pauza nicio secunda. "Pauza" dintre seturi presupune sarituri.

Nu este recomandat sa incepi direct cu Tae-bo daca esti sedentar. Daca insa ai multa energie si simti nevoia sa o consumi atunci Tae-bo este raspunsul la nevoile tale. Cei mai "lenesi" pot incepe treptat cu jogging si plimbari si pot trece la Tae-bo dupa ce dobandesc un minim de rezistenta fizica.

Am cautat un program lejer dar energizant de incalzire pentru a va ajuta sa intrati in ritm iar mai apoi sa treceti la Tae bo "serios". Daca sunteti sedentare, puteti slabi chiar daca urmati numai acest program de incalzire!